Поширені запитання


1. General


1.1 Що робить цей веб-сайт?

www.iban.com пропонує онлайнову платформу для перевірки платіжних даних і, зокрема, номерів міжнародних банківських рахунків.
Деякі з основних функцій нашого сервісу:

- Перевірка, чи IBAN є ДІЙСНИМ (використовуються алгоритми контрольних цифр)
- Визначення банківської інформації з IBAN
- Визначення кодів BIC з IBAN
- Перевірка коду національного банку та номерів рахунків на правильність
- Розрахунок IBAN з внутрішнього номера рахунку та коду банку

1.2 Хто може скористатися цією послугою?

Кожен бізнес, який обробляє банківські платежі, внутрішні або міжнародні, може вважати наші послуги корисними.
Перевіряючи реквізити платежу, наприклад, IBAN, перед обробкою платежів, підприємства заощаджують час та додаткові податки у невдалих операціях з банківським переказом.

1.3 Чи є ця послуга безкоштовною?

Наш сайт має безкоштовну демо-версію IBAN та сторінок розрахунку.
Проте безкоштовна демо-версія обмежена для захисту наших послуг від зловживань.
Перевищивши безкоштовні запити, ви можете придбати необмежений план на нашій сторінці ліцензування

1.4 Чому перевірка IBAN не працює для моєї країни?

Не всі країни інтегрували систему IBAN, ваша країна може не підтримувати її.
Проте, будь ласка, повідомте нас, щоб ми могли продивитись та надати Вам більш детальну інформацію.
Країни, що підтримуються, можна переглянути на сторінці Структура IBAN

1.5 Наскільки це надійно?

Алгоритми контрольних цифр є надзвичайно точним способом виявлення помилок набору та перевірки цілісності IBAN.
Виконуючи додаткові шари перевірки, такі як пошук коду банку у базі даних, структуру та форматування, ми зменшуємо ймовірність помилки до мінімуму.
Наша база даних кодів банків складається з декількох офіційних джерел (центральні банки, фінансові установи, органи регулювання тощо) і регулярно оновлюється.

2. Технічні


2.1 У вас є API?

Так, ми надаємо доступ до API для всіх наших служб.
Документацію можна знайти в розділі розробників .

2.2 Чи є у вас функція масової перевірки?

Так, для наших учасників ми надаємо інтерфейс масової перевірки IBAN.
Система бере список IBAN і повертає результати в CSV на сторінці або завантажуваному файлі CSV / Excel.

2.3 Чи базується API на REST або SOAP?

Для служби перевірки IBAN ми пропонуємо кінцеві точки SOAP і REST API.
Зверніться до нашого розділу розробників , щоб дізнатися більше про API.

2.4 Скільки запитів можна запускати в секунду?

Ми перевірили нашу систему на стресостійкість до 10 запитів в секунду.
Однак для великих транзакцій (тисячі перевірок) ми пропонуємо використовувати інструмент масової перевірки IBAN у вашій клієнтській області.
Він призначений для виконання однієї транзакції з величезними числами з найменшою кількістю ресурсів.

2.5 Чи можемо ми отримати код BIC / SWIFT з IBAN за допомогою вашого сервісу?

Так, наша база даних містить коди BIC для більшості підтримуваних країн та їх банків.
Наш API і наш ручний пошук надають цю інформацію, якщо вона доступна.


2.6 Чи можу я перевірити сервіс перед покупкою?

Так, ви можете подати запит на безкоштовний пробний обліковий запис на нашій сторінці реєстрації .
Пробний обліковий запис має 100 вільних запитів, доступних для тестування інтерфейсів API та ручних інтерфейсів.
Пробний обліковий запис закінчується через один місяць.


3. Ліцензія


3.1 Як я можу придбати доступ до ваших послуг?

Ви можете вибрати відповідний план і послугу у нашому розділі замовлень .

3.2 Які способи оплати ви приймаєте?

Наш платіжний провайдер (Avangate) підтримує широкий спектр способів оплати. Ви можете оплатити через кредитну картку, банківський переказ, PayPal та інші.

3.3 З ким я можу поговорити, щоб отримати більше інформації про ваші послуги?

Так, наш відділ продажів доступний для дзвінків з понеділка по п'ятницю з 9:00 до 17:00 CET.

3.4 Чи закінчуються терміни членства?

Так, всі наші плани розраховані на один рік членства.
Ваші послуги закінчаться рівно через 12 місяців після того, як ви придбали ваш план.

3.5 Чи втратяться мої невикористані запити після закінчення терміну послуги?

Так, запити доступні протягом 12 місяців після покупки. Усі запити у вашому обліковому записі скасовуються після закінчення терміну дії.

4. Підтримка облікового запису


4.1 Як я можу звернутися до служби підтримки?

Ви можете створити тікет до служби підтримки з Вашої клієнтської зони.

4.2 Як швидко я отримаю відповідь на мій запит?

Наша підтримка працює з понеділка по п'ятницю з 9:00 до 17:00 CET.
У робочий час ми, як правило, можемо відповісти вам протягом години.

За межами робочого часу відповідь може бути затримано.

4.3 Чи можна оновити інформацію у своєму профілі?

Так, у вашій області клієнта -> У розділі "Мій обліковий запис" можна змінити контактні дані облікового запису.

4.4 Чи можна змінити пароль?

Так, ви можете легко змінити свій пароль з області клієнта - & gt; Розділ "Мій обліковий запис".

4.5 Чи можна змінити своє ім'я користувача?

Ні, ваше ім'я користувача не може бути змінено з вашого клієнтського простору.